Shrnutí
Klient měl statické návrhy, ale postrádal schopnosti implementace.
2410 proměnilo návrhové soubory na responzivní, integrované digitální nástroje.
Kampaně spuštěny na všech zařízeních s trackováním, formuláři a konzistentním uživatelským zážitkem.
Příběh klienta
Riga Plaza, známé obchodní centrum v Lotyšsku, pravidelně pořádalo propagační kampaně. Zatímco designová agentura BannerFactory připravila vizuály pro emaily, bannery a vstupní stránky, neprováděly implementaci.
Aby se překlenula mezera, 2410 byla pověřena proměně těchto statických rozvržení na funkční digitální obsah. Návrháři zaslali koncepty; 2410 je přeneslo do života pomocí HTML, CSS a JavaScript - zajistilo, že každá kampaň vypadala a fungovala skvěle v prohlížeči.
Přehled projektu
Dlouhodobá spolupráce mezi 2410 a Riga Plaza vedla k různorodé sérii digitálních marketingových řešení, přizpůsobených sezónním a značkovým kampaním. Od roku 2017 2410 transformovalo statické návrhy do interaktivních, responzivních vstupních stránek a HTML emailů, zajišťující všechny aspekty front-end vývoje.
Kampaně jako Cosmopolitan Shopping Nights, Black Friday a Riga Plaza Seil byly realizovány jako mobilně adaptivní webové stránky s vloženými médii, vlastními odkazy a sledováním analytik. Každý projekt byl úzce sladěn s existující infrastrukturou Riga Plaza - integrací formulářů, systémů odběratelů a Google Analytics.
Díky podrobnému přenosu návrhů do kódu, vícejazyčné podpoře a aktualizacím v reálném čase, každé vydání zlepšilo marketingovou účinnost Riga Plaza a zapojení odběratelů. Výsledek: vysoce kvalitní propagační obsah, konzistentní uživatelský zážitek a SEO-optimalizované vstupní stránky, které podporovaly online růst Riga Plaza.
- Riga Plaza
Klíčové dodané funkce
- Vlastně navržené vstupní stránky pro sezónní a propagační kampaně
- Responzivní rozvržení pro plochy, tablety a mobilní zařízení
- Vložená YouTube videa s vlastními spouštěči přehrávání
- Integrované formuláře pro odběr newsletteru pomocí backend Riga Plaza
- Interaktivní stahování katalogu a odkazování
- HTML emailové podpisy se sociálními médii a webovými odkazy
- Přepínání jazyků a vícejazyčné vstupní stránky
Technologický stack
Výsledek
Klíčové dodávky
- Vstupní stránky pro události, prodeje a aktivace značky
- Responzivní emailové šablony pro pozvánky a přání
- HTML emailové podpisy s klikacími ikonami sociálních médií
Promo stránka Shopping Nights

Riga Plaza Shopping Nights vstupní stránka
Riga Plaza Shopping Nights vstupní stránka
Cosmopolitan Shopping Nights

Cosmo vstupní stránka
Cosmo vstupní stránka
Kampaň Black Friday

Black Friday Riga Plaza
Black Friday vstupní stránka
Vstupní stránky pro události (2018)

Vstupní stránka události Riga Plaza
Vstupní stránka události Riga Plaza

Vstupní stránka události 2 Riga Plaza
Vstupní stránka události 2 Riga Plaza
Stránka pro propagaci prodeje

Riga Plaza prodejní stránka
Informační stránka kampaně Riga Plaza Seil
Příklady emailového marketingu
Event Invitation Email

Pozvánka email Riga Plaza
Emailové pozvání na událost
Šablony pozdravů (latvianská & ruská verze)

Latvianský pozdrav email
Latvianská verze

Ruský pozdrav email
Ruská verze
Vlastní HTML podpisy

HTML email podpis Riga Plaza
Interaktivní HTML podpis s odkazy
Tip: Všechny webové stránky byly optimalizovány pro rychlé načítání a přizpůsobivost zařízení, což zlepšilo uživatelskou zkušenost i viditelnost SEO.
Naše spolupráce pomohla Riga Plaza zefektivnit digitální komunikaci, zvýšit výkon kampaní a získat více odběratelů newsletteru prostřednictvím integrovaných formulářů. I když byla pozastavena během pandemie, spolupráce vytvořila škálovatelný, flexibilní rámec pro budoucí kampaně.
Přemýšlíte o vytvoření podobného systému?
Pokud plánujete spustit propagační vstupní stránky, emailové kampaně nebo jiné značkové digitální nástroje jako Riga Plaza udělalo - toto jsou často kladené otázky, které od klientů dostáváme před zahájením. Jsou zaměřené na to, aby vám pomohly pochopit, co je zapotřebí k vývoji responzivních, integrovaných a vizuálně konzistentních marketingových nástrojů.
Ano, samozřejmě. Často spolupracujeme s externími nebo interními designovými týmy. Můžete nám poslat Figma, Sketch nebo PSD soubory - a my je přeložíme do čistého, responzivního HTML, CSS a JavaScriptu, který funguje napříč prohlížeči a zařízeními.
Ano, responzivnost je standardem. Zajišťujeme, aby každé rozvržení vypadalo skvěle na počítačích, tabletech a mobilních telefonech. Pokud je to třeba, vytváříme samostatné designové adaptace pro konkrétní body zlomu - jako jsme to udělali pro mobilní verze Riga Plaza.
Rozhodně. Pokud už máte fungující formuláře (např. odběry newsletteru, Google Analytics, vyskakovací okna), můžeme je vložit nebo znovu vytvořit jejich funkčnost na nových vstupních stránkách - při zachování plného sledování a kompatibility.
Můžeme strukturovat vaši vstupní stránku s více verzemi nebo dynamickým přepínačem jazyka. Budete schopni spravovat textový obsah zvlášť pro každý jazyk, což usnadňuje lokalizaci kampaní bez duplicitní námahy.
Úpravy po spuštění jsou běžnou součástí procesu. Ať už jde o opravu problémů s mobilním rozvržením, aktualizaci dat kampaně nebo výměnu obrázků, jsme k dispozici pro následné změny a můžeme rychle pracovat, když jsou termíny těsné.
Můžeme poskytnout dočasné hostingové služby během vývoje a testování. Ale pro dlouhodobé použití obvykle nasazujeme finální verzi na váš server nebo CMS. Poskytneme vašeho týmu návod, jak to udělat, nebo přímo pomůžeme, pokud bude třeba.
Ano. Aplikujeme nejlepší praktiky pro výkon a SEO - včetně sémantického HTML, meta tagů, rychlých časů načítání a integrace s nástroji jako Google Analytics. Pokud je třeba, můžeme optimalizovat dále na základě vašich marketingových cílů.