Přehled projektu
2410 vyvinula cloudový systém automatizace obchodních procesů pro Altion SIA pomocí Google Spreadsheets.
Řešení zahrnovalo nástroje pro řízení logistických operací, generování fakturačních dokumentů, sledování plateb a automatické upozorňování klientů.
Byl také implementován modul sledování stavu zásob, který umožňuje dohled nad inventářem v reálném čase a projekci do budoucnosti.
Systém významně snížil ruční práci, zvýšil přesnost dat a integroval operace do jednotného digitálního prostředí.
- Alexander, Altion SIA
Klíčové dodané funkce
- Automatické generování faktur a dokumentů
- Tvorba hierarchických složek v Google Drive
- Systém emailových připomínek pro opožděné platby
- Kalkulátor ziskovosti na základě faktur a nákladů
- Souhrnné tabulky pro pohledávky a závazky
- Správa zásob s aktualizacemi v reálném čase
- Editovatelné automatické hodnoty a flexibilní možnosti uživatelského zadání
Snímky obrazovky

Přehled tabulky zásob zobrazuje sledování stavu v reálném čase, navrženou podle interního modelu klienta.