PROJEKT

Vývoj CRM systému pro Skandi Motors

Vývoj přizpůsobeného CRM systému, Testování a iterace systému, Integrace emailového systému, Funkce exportu, Návrh a přizpůsobení uživatelského rozhraní, Koordinace hostingu a nasazení

  • Průmysl: Automobilový průmysl
  • Lotyšsko Místo: Lotyšsko
  • Doba dodání: 2 týdnů
  • Technologie: Webová aplikace CRM, Databáze MYSQL
  • Hodnoceno: 5/5
1 měsíc

Přehled projektu

Pro Skandi Motors byl vyvinut přizpůsobený interní CRM systém pro správu prodejních kontaktů a komunikaci s potenciálními zákazníky. Systém umožňuje administrátorům přidávat kontakty, přiřazovat je konzultantům, sledovat časy reakce a automatizovat následné emaily.

Systém, přístupný z prohlížeče, podporuje export dat, přizpůsobení šablon a sledování stavů kontaktů. Proces vývoje zahrnoval spolupráci na vylepšeních na základě aktivního používání a zpětné vazby, což nakonec vedlo k robustnímu a flexibilnímu nástroji pro správu kontaktů.

Zažili jsme velmi úspěšnou a konstruktivní spolupráci s 2410. Technický úkol byl jasně pochopen, byla představena nejvhodnější řešení a vše bylo dodáno ve vysoké kvalitě. Stejně důležité je, že projekt byl dokončen v očekávaném termínu. Komunikace byla po celou dobu hladká a efektivní a jakékoliv problémy nebo dotazy byly řešeny rychle. Vývojář byl flexibilní při zohlednění aktualizací a vylepšení i po počátečním dodání. Jsme velmi spokojeni s výsledkem a rozhodně doporučujeme 2410 ostatním, kteří hledají spolehlivé partnery pro vývoj.

- Skandi Motors

Klíčové dodané funkce

  • Formulář pro zadání kontaktu s dynamickým přiřazením konzultanta
  • Automatizované emailové notifikace pomocí šablon
  • Barvení stavu a výsledků kontaktů
  • Export kontaktů do Excelu s filtry a komentáři
  • Editovatelné emailové šablony s dynamickými proměnnými
  • Admin panel pro správu konzultantů a nastavení
  • Protokolování komentářů a sledování následných kroků pro každý kontakt
  • Vícefázové zpracování kontaktů s eskalací

Snímky obrazovky

Přehled kontaktů – včetně stavu, kontaktních údajů, dat zkušebních jízd, přidělených konzultantů a údajů o vozidlech.

Přehled kontaktů – včetně stavu, kontaktních údajů, dat zkušebních jízd, přidělených konzultantů a údajů o vozidlech.

Formulář pro vytvoření kontaktu – obsahuje pole pro kontaktní údaje, informace o vozidle, datum zkušební jízdy a přiřazení konzultanta.

Formulář pro vytvoření kontaktu – obsahuje pole pro kontaktní údaje, informace o vozidle, datum zkušební jízdy a přiřazení konzultanta.

Editor vlastních emailových šablon s dynamickými proměnnými pro automatizované zprávy konzultantům.

Editor vlastních emailových šablon s dynamickými proměnnými pro automatizované zprávy konzultantům.

Technologický stack

Webová aplikace CRM Databáze MYSQL Integrace SMTP Vlastní doména s cronjobem Frontend pro prohlížeč Backend v PHP